adcov.com

Co to jest insulina Shock?

Co to jest insulina Shock?


Szok insuliny jest inna nazwa hipoglikemii lub niskiego poziomu cukru we krwi. Stan ten pojawia się często u osób chorych na cukrzycę, którzy kontrolują poziom glukozy we krwi z insuliny i innych leków. Szok insuliny u chorych na cukrzycę jest rzadkością, którzy są w stanie kontrolować poziom cukru we krwi z diety i ćwiczeń.

Przyczyny

Szok insulinę może wystąpić, jeśli zbyt dużo insuliny lub innych leków do obniżenia poziomu cukru we krwi. Pomijanie posiłków, ćwiczenia zbyt trudne, spożywanie alkoholu, wymioty i biegunka mogą spowodować porażenie insuliny.

Nieporozumień

Niektórzy uważają, że insulina może być szok całkowicie uniknąć poprzez staranne monitorowanie stężenia cukru we krwi i lekarstw. Niestety, czasami szok insuliny może wystąpić nawet wtedy, gdy odpowiednie wytyczne na cukrzycę leczenie są przestrzegane.

Objawy

Objawy wstrząsu insuliny należą zawroty głowy, pocenie się, ból głowy, splątanie, zwiększone serca, bladość i osłabienie. Osoby cierpiące na insulinę może być szok nastrojowy i poczuć niepokój i nerwowość, oprócz bycia chwiejny i niepewny. Jeśli nie traktuje się na tyle szybko, szok na insulinę może także spowodować utratę przytomności.

Leczenie

Jeśli podejrzewasz, że ty lub ktoś wokół Ciebie przeżywa szok insuliny, należy miernik glukozy we krwi, aby sprawdzić poziom cukru we krwi, jeśli w ogóle możliwe. Należy podać pojedyncze 4 żucia cukier, 5 sztuk cukierków twardych, 1/2 szklanki z soku pomarańczowego lub innych owoców, lub pół szklanki sody. Jeżeli osoba jest nieprzytomna, zadzwoń 911. Nigdy nie próbuj się osobie nieprzytomnej do jedzenia i picia. Jeżeli lekarz przepisał go, podawanie glukagonu strzał czekając na nadzwyczajnych personelu medycznego.

Zapobieganie / Rozwiązanie

Znać objawy niskiego poziomu cukru we krwi i zawsze mieć przy sobie cukier i słodycze ze sobą, dzięki czemu można z nich korzystać, jeśli czujesz się niski poziom cukru.